GymCamp (Krumsprings idrætsskole) i uge 29 i Vanløse Hal 1

Er det noget for dig?
5 dage fyldt med gymnastik og sjov. GymCamp er sommerferiens fedeste aktivitet hvor vi arbejder med alt fra flik-flak til akrobatik. Vi slutter af med en miniopvisning. Detaljeret program for hele ugen sendes på mail, når tilmeldingen er gennemført.
Kl. 10:00-15:00 mandag - fredag 16. juli - 20. juli
Hvem
6-13 årige
Lokation
Vanløse Hal 1, Lønstrupvej 4, 2720 Vanløse
Husk
Indendørs fodtøj (bare tæer er ok, men strømpefødder er ikke tilladt)
Tøj du kan løbe, svede, hoppe og springe i.
Drikkedunk og noget at spise til frokost.
Anne-Katrine , Josefine , Mohammed og Sarah

Her kan betales med Dankort & MobilePay - CVR-nr.: 34112037
Alle udbudte ydelser er kontingenter til foreningens aktiviteter. Der kan betales med følgende: Dankort og VISA/Dankort samt MobilePay (med tilknyttet Dankort eller Visa/Dankort). Kortgebyr opkræves ikke. Du betaler først for en aktivitet når foreningen har registreret din tilmelding. Ved modtaget betaling modtager du en email med kvittering, hvis du har angivet en email-adresse under tilmelding. Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre. Der er fra indbetaling af kontingent har fundet sted og i hele bindingsperioden ikke fortrydelsesret eller opsigelsesmulighed. Kontingentet er personligt og kan ikke overdrages.

Adresse: Hanstholmvej 2 1.th., 2720 Vanløse, tlf.: Send venligst mail i stedet for at ringe til os., mail: krumspring@krumspring.dk