4617 Spring-intro fortsætter som forårshold

Pris for hele sæsonen (september-april) er 1300 kr. Systemet opkræver et forholdsmæssigt beløb efter holdstart.
Dette hold er blevet ramt af en del aflysninger fra skolens side, så derfor fortsætter det som forårshold til juni i stedet for april.
4-7 år (fødselsår 2012-2015)
Torsdag
Torsdage 17:00-18:00 (1 lektion = 45 min.)
Rødkilde Idrætshallen
Skal du prøve at gå til gymnastik, og er du klar til et hold uden forældre?
Tør du prøve kræfter med kolbøtter, vejrmøller og at hoppe højt i trampolin?
På dette hold arbejdes med gymnastikkens grundelementer. Vi skal lære hvad det vil sige at gå til gymnastik og stifte bekendtskab med store og små redskaber. Vi skal blandt andet prøve kræfter med forlæns/baglæns kolbøtter, vejrmøller samt hop i trampolin.

Deltagere
Årgang 2011-14
Dobbelthold
Instruktørerne vil dele børnene op i grupper i Idrætshallen.
Anne-katrine, Oline, Daniel, Benjamin, Julius og Ida