3317 Akrobatik

6-9 år (fødselsår 2009-2012)
Onsdag
Kirkebjerg Gymnastiksal 3
Holdbeskrivelse hold 3317
Til akrobatik skal vi igennem forskellige former for grundakrobatiske momenter og spring. Vi skal lære gennem leg og udfordre motoriske færdigheder og børnenes kropsbevidsthed.
Der vil være fokus på bevægelsesglæden gennem leg og fællesskab samt på at få kendskab til de forskellige elementer som findes inden for akrobatikken; styrke, smidighed, balance, spring. Der vil således både arbejdes med koldbøtter og vejrmøller, og verden vil blive vendt om når vi står på hovedet og på hænder. Derudover vil vi også bruge tid på at arbejde med smidighed blandt andet med forskellige former for bro. Vi skal også komme tæt på hinanden, lære at stole på hinanden, løfte hinanden og samtidig danne nye venskaber.
Hvor
Kirkebjerg Skole, Vanløsehøj 4, 2720 Vanløse.
Gymnastiksal 3
Hvem
Deltagere: Årgang 2009-2012 uden 1 voksen. Holdet er for nybegyndere og let øvede.

Hvornår
Onsdag 17:00-18:00 (1 lektion er 45 min.)

Pris for dette hold er 1300 kr. Systemet opkræver et forholdsmæssigt beløb efter holdstart.

Kamine og Maria

Her kan betales med Dankort & MobilePay - CVR-nr.: 34112037
Alle udbudte ydelser er kontingenter til foreningens aktiviteter. Der kan betales med følgende: Dankort og VISA/Dankort samt MobilePay (med tilknyttet Dankort eller Visa/Dankort). Kortgebyr opkræves ikke. Du betaler først for en aktivitet når foreningen har registreret din tilmelding. Ved modtaget betaling modtager du en email med kvittering, hvis du har angivet en email-adresse under tilmelding. Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre. Der er fra indbetaling af kontingent har fundet sted og i hele bindingsperioden ikke fortrydelsesret eller opsigelsesmulighed. Kontingentet er personligt og kan ikke overdrages.

Adresse: Hanstholmvej 2 1.th., 2720 Vanløse, tlf.: Send venligst mail i stedet for at ringe til os., mail: krumspring@krumspring.dk