Forårshold 3318 Akrobatik

9-15 år (fødselsår 2004-2010)
Onsdag
Kirkebjerg sal 3
Til akrobatik skal vi igennem forskellige former for akrobatiske momenter og spring. Vi skal lære gennem leg og lære nye motoriske færdigheder og blive mere kropsbevidste.
Der vil være fokus på bevægelsesglæden gennem leg og fællesskab samt på at få kendskab til de forskellige elementer som findes inden for akrobatikken; styrke, smidighed, balance, spring. Der vil således både arbejdes med vejrmøller, araberspring og rotationer og verden vil blive vendt om når vi står på hovedet og på hænder. Derudover vil vi også bruge tid på at arbejde med smidighed; blandt andet med forskellige former for bro. Vi skal også komme tæt på hinanden, lære at stole på hinanden, løfte hinanden i mere avancerede akrobatiske momenter og samtidig danne nye venskaber.
Hvem
Deltagere: Årgang 2010 og ældre. Holdet er for nybegyndere og let øvede.
Hvornår
Onsdag 18:00-19:00 (1 lektion er 45 min.)
Træningsdatoer
8/5, 15/5, 22/5 og 29/5