Forårshold 6810 Sjipning Øvede

7-40 år (fødselsår 1979-2012)
Lørdag
Lørdag 10:00-11:00 (1 lektion = 45min.)
Katrinedalshallen
Sjipning kaldes også Rope Skipping, og det er en officiel gymnastik-disciplin inden for GymDanmark. Det er meget mere end almindelige hop med et enkelt sjippetov.

Vi øver os på seje tricks med et sjippetov, samtidig med at vi leger og har det sjovt. Vi skal hoppe Double Dutch, Single Rope, 2-i-1-tov, Chinese Wheel, firkant, og meget mere!

Holdet er for dem, der har prøvet at sjippe før. Kontakt trænere for at høre om niveauet.
Krav/forudsætninger
Erfaring mht. Kryds og Double Under i enkeltov, svinge Double Dutch, røre jorden i Double Dutch, pushup i enkel-bue
Deltagere
Årgang 2013 og ældre