Sep-Dec 2019 Hold nr. 2817 Spring intro

1.125,00 DKK
28. april 2019, kl. 18:20
10. sept. 2019, kl. 17:00
5-7 år (fødselsår 2012-2014)
Tirsdag
Tagensbo Multihal
Skal du prøve at gå til gymnastik, og er du klar til et hold uden forældre?
Tør du prøve kræfter med kolbøtter, vejrmøller og at hoppe højt i trampolin?
På dette hold arbejdes med gymnastikkens grundelementer. Vi skal lære hvad det vil sige at gå til gymnastik og stifte bekendtskab med store og små redskaber. Vi skal blandt andet prøve kræfter med forlæns/baglæns kolbøtter, vejrmøller samt hop i trampolin.

1 lektion beregnes som 45 minutter, men det kan afvige lidt på de enkelte hold afhængigt af deltagerne. Dette hold er 1½ lektion.
Pris for perioden september-december er 1.125 kr. Systemet opkræver et forholdsmæssigt beløb efter periodestart.

Mohammed og Ann-Sofie