Sep-Dec 2019 Hold nr. 2818 Spring let øvede

1.125,00 DKK
28. april 2019, kl. 18:30
10. sept. 2019, kl. 18:30
7-16 år (fødselsår 2003-2012)
Tirsdag
Tagensbo Multihal
Kan du lave flotte vejrmøller, selv svinge op på hænder så er dette måske holdet for dig?
På dette hold arbejdes videre med basale færdigheder inden for gymnastikken. Vi forventer at gymnasten kan udføre en selvstændig flot vejrmølle, kan hoppe med samlet afsæt i trampolin og har mod og lyst til at lære sværere spring. Vi arbejder hen mod araberspring, selvstændige saltoer, kraftspring, flikflak og akrobatiske færdigheder.

I sæsonen sættes der fokus på følgende:
- Araberspring
- Lukket salto
- Flikflak
- Kraftspring
- Håndstand i fri luft
1 lektion beregnes som 45 minutter, men det kan afvige lidt på de enkelte hold afhængigt af deltagerne. Dette hold er 1½ lektion.
Pris for perioden september-december er 1.125 kr. Systemet opkræver et forholdsmæssigt beløb efter periodestart.

Mohammed og Ann-Sofie