Sep-Dec 2019 Hold nr. 4816 Voksen / barn gymnastik

28. april 2019, kl. 18:00
12. sept. 2019, kl. 16:00
4-5 år (fødselsår 2014-2015)
Torsdag
Tagensbo Multihal
Holdet er for de mindste som er klar til gymnastikkens univers. Vi arbejder med sansemotorik, koordinationsøvelser og grundelementer inden for gymnastikken. Vi skal igennem leg og redskabsbaner, bla. lære at slå kolbøtter, gå på line, svinge i torve og hoppe rundt på airtrack! Holdet giver barnet krops- erfaring og kontrol, og danner et fundament for barnet udvikling. De voksne deltager aktivt, og både børn og voksne forventes at være omklædte. Max. 1 voksen pr. barn.
1 lektion beregnes som 45 minutter, men det kan afvige lidt på de enkelte hold afhængigt af deltagerne.
Pris for perioden september-december er 750 kr. Systemet opkræver et forholdsmæssigt beløb efter periodestart.

Anne-Katrine