1318 Spring Opvisning 2 x ugentligt

1.172,22 DKK
9-15 år (fødselsår 2004-2010)
Mandag og onsdag
Kirkebjerg sal 3
Der er i øjeblikket venteliste
Der er 1 på ventelisten (99 pladser tilbage på ventelisten).
Er du klar på en udfordring ?

Vi arbejder med den øvede gymnast, der gerne vil optræde og har mod på at lave et opvisningsprogram som vi vil optræde med i foråret.
Vi arbejder med at sætte vores grundspring sammen og har fokus på overgangene imellem.

Vi træner 2 x ugentligt, har imellem 3-4 opvisninger og en træningsweekend årligt.

Der sættes fokus på følgende:
Araber – flik
Araber – flik –baglænder
Salto – mølle
Kraft – salto
Hoftebøjet salto
Strakt salto
½ skrue

Lektion pris
1 lektion beregnes som 45 minutter, men det kan afvige lidt på de enkelte hold afhængigt af deltagerne. Dette hold er 3 lektioner pr. uge.
Pris for sæsonen 2019/20 er 5.000 kr. for lektioner inkl. dragt og gebyr(er) til konkurrencer. Kontingentet opkræves i 4 rater
før sæsonstart + 1/11, 1/1 og 1/3. Gebyr til konkurrencer og dragter opkræves i november og januar.
Systemet opkræver et forholdsmæssigt beløb efter periodestart.

Kontingentstøtte
Trine, Liselotte og Sarah

Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS (Nets). De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre.