Sep-Dec 2019 Hold nr. 3518 Akrobatik

1.125,00 DKK
28. april 2019, kl. 18:40
11. sept. 2019, kl. 18:00
8-15 år (fødselsår 2004-2011)
Onsdag
Rødkilde Dans/bev.sal
Til akrobatik skal vi igennem forskellige former for akrobatiske momenter og spring. Vi skal lære gennem leg og lære nye motoriske færdigheder og blive mere kropsbevidste.
Der vil være fokus på bevægelsesglæden gennem leg og fællesskab samt på at få kendskab til de forskellige elementer som findes inden for akrobatikken; styrke, smidighed, balance, spring. Der vil således både arbejdes med vejrmøller, araberspring og rotationer og verden vil blive vendt om når vi står på hovedet og på hænder. Derudover vil vi også bruge tid på at arbejde med smidighed; blandt andet med forskellige former for bro. Vi skal også komme tæt på hinanden, lære at stole på hinanden, løfte hinanden i mere avancerede akrobatiske momenter og samtidig danne nye venskaber.
1 lektion beregnes som 45 minutter, men det kan afvige lidt på de enkelte hold afhængigt af deltagerne. Dette hold er 1½ lektion.
Pris for perioden september-december er 1.125 kr. Systemet opkræver et forholdsmæssigt beløb efter periodestart.

Kamine og Maria