Sep-Dec 2019 Hold nr. 2217 Sjipning begynder

28. april 2019, kl. 17:45
10. sept. 2019, kl. 17:00
7-15 år (fødselsår 2004-2012)
Tirsdag
Katrinedal drengesalen
Har du nogensinde undret dig over, hvad man kan bruge et sjippetov til? Sjipning er nemlig meget mere end bare almindelige hop og et enkelt sjippetov!
Vi skal lege sjippe-lege, lære sjippe-tricks og have det sjovt. Vi udforsker alle de mærkelige ting, man kan gøre med et sjippetov.

Holdet er for alle, uanset om man har prøvet at sjippe før eller ej. Det vigtigste er, at du har lyst til at lege og lære!
1 lektion beregnes som 45 minutter, men det kan afvige lidt på de enkelte hold afhængigt af deltagerne. Dette hold er 1 lektion.
Pris for perioden september-december er 750 kr. Systemet opkræver et forholdsmæssigt beløb efter periodestart.

Frederikke