Sep-Dec 2019 Hold nr. 2218 Sjipning øvede

28. april 2019, kl. 17:45
10. sept. 2019, kl. 18:00
7-16 år (fødselsår 2003-2012)
Tirsdag
Katrinedal drengesalen
Sjipning kaldes også Rope Skipping, og det er en officiel gymnastik-disciplin inden for GymDanmark. Det er meget mere end almindelige hop med et enkelt sjippetov.

Vi øver os på seje tricks med et sjippetov, samtidig med at vi leger og har det sjovt. Vi skal hoppe Double Dutch, Single Rope, 2-i-1-tov, Chinese Wheel, firkant, og meget mere!

Holdet er for dem, der har prøvet at sjippe før. Kontakt trænerne for at høre om niveauet, hvis du er i tvivl.

Krav/forudsætninger: Erfaring mht. Kryds og Double Under i enkeltov, svinge Double Dutch, røre jorden i Double Dutch, pushup i enkel-bue
1 lektion beregnes som 45 minutter, men det kan afvige lidt på de enkelte hold afhængigt af deltagerne. Dette hold er 1 lektion.
Pris for perioden september-december er 750 kr. Systemet opkræver et forholdsmæssigt beløb efter periodestart.

Frederikke