2417 Spring begynder Pris = Rate 1 af 2

10. sept. 2019, kl. 17:00
7-10 år (fødselsår 2009-2012)
Tirsdag
Rødkilde Redskabssal
Der er i øjeblikket venteliste
Der er 3 på ventelisten (97 pladser tilbage på ventelisten).
Synes du springgymnastik lyder sjovt?
På dette hold arbejdes der med gymnastikken grundelementer, vi sætter fokus på de basale spring og skal dermed lære at stå på hænder, lave flotte vejrmøller samt at få luftfornemmelsen i trampolinen.

I sæsonen sættes fokus på følgende:
- Lave samlet afsæt i trampolinen
- Selvstændig vejrmølle med strakte ben
- Selv svinge op på hænder
- Forlæns / baglæns kolbøtte
- Salto med modtagning
1 lektion beregnes som 45 minutter, men det kan afvige lidt på de enkelte hold afhængigt af deltagerne.
Pris for perioden september-december er 750 kr., hvilket svarer til rate 1. Systemet opkræver et forholdsmæssigt beløb efter periodestart.

Theresa og Emma