Sep-Okt 2019 Hold nr. 2418 Spring Opvisning 3 t.ugl.

1.250,00 DKK
28. april 2019, kl. 18:30
10. sept. 2019, kl. 18:00
7-9 år (fødselsår 2010-2012)
Tirsdag og torsdag
Rødkilde Redskabssal
Er du klar på en udfordring ?

Vi arbejder med den øvede gymnast, der gerne vil optræde og har mod på at lave et opvisningsprogram som vi vil optræde med i foråret.
Vi arbejder med at sætte vores grundspring sammen og har fokus på overgangene imellem.

Vi træner 2 x ugentligt, og har minimum 2 opvisninger.

Der sættes fokus på følgende:
Araber – flik
Araber – flik –baglænder
Salto – mølle
Kraft – salto
Hoftebøjet salto
Strakt salto
½ skrue

Lektion pris
1 lektion beregnes som 45 minutter, men det kan afvige lidt på de enkelte hold afhængigt af deltagerne. Dette hold er 3 lektioner pr. uge.
Pris for sæsonen 2019/20 er 5.000 kr. for lektioner + dragt + gebyr(er) til konkurrencer. Kontingentet opkræves i 4 rater
før sæsonstart + 1/11, 1/1 og 1/3.
Systemet opkræver et forholdsmæssigt beløb efter periodestart.

Tirsdag Theresa og Emma
Torsdag Frederikke og Emma