3317 Spring let øvede Pris = Rate 1 af 2

1.125,00 DKK
11. sept. 2019, kl. 17:00
8-11 år (fødselsår 2008-2011)
Onsdag
Kirkebjerg sal 3
Der er i øjeblikket venteliste
Der er 10 på ventelisten (90 pladser tilbage på ventelisten).
Kan du lave flotte vejrmøller, selv svinge op på hænder så er dette måske holdet for dig?
På dette hold arbejdes videre med basale færdigheder inden for gymnastikken. Vi forventer at gymnasten kan udføre en selvstændig flot vejrmølle, kan hoppe med samlet afsæt i trampolin og har mod og lyst til at lære sværere spring. Vi arbejder hen mod araberspring, selvstændige saltoer, kraftspring, flikflak og akrobatiske færdigheder.

I sæsonen sættes der fokus på følgende:
- Araberspring
- Lukket salto
- Flikflak
- Kraftspring
- Håndstand i fri luft
1 lektion beregnes som 45 minutter, men det kan afvige lidt på de enkelte hold afhængigt af deltagerne. Dette hold er 1½ lektion.
Pris for perioden september-december er 1.125 kr., hvilket svarer til rate 1. Systemet opkræver et forholdsmæssigt beløb efter periodestart.

Liselotte og Trine