3417 Springgymnastik for børn med særlige behov Pris = Rate 1 af 2

11. sept. 2019, kl. 17:00
5-8 år (fødselsår 2011-2014)
Onsdag
Rødkilde Redskabssal
Der er fokus på kropsmotorik, koordination, social intelligens, leg samt nemme og ligetil gymnastiske øvelser. Der bliver taget hensyn til alle, så der laves stationer, der passer til det enkelte barns niveau.
Børnene får lov til at bruge kroppen, udvikle deres kompetencer via motorikken, udfolde sig og have det sjovt sammen med sine holdkammerater. Der vil være forskellige lege med fokus på samarbejde, så børnene også lærer, hvad det vil sige at være sociale med hinanden.

1 lektion beregnes som 45 minutter, men det kan afvige lidt på de enkelte hold afhængigt af deltagerne. Dette hold er 1 lektion.
Pris for perioden september-december er 750 kr., hvilket svarer til rate 1. Systemet opkræver et forholdsmæssigt beløb efter periodestart.

Mohammed og Malvina