Sep-Dec 2019 Hold nr. 3918 Spring begynder

1.125,00 DKK
28. april 2019, kl. 18:10
11. sept. 2019, kl. 18:30
8-15 år (fødselsår 2004-2011)
Onsdag
Vanløse Hal 1
Synes du springgymnastik lyder sjovt?
På dette hold arbejdes der med gymnastikken grundelementer, vi sætter fokus på de basale spring og skal dermed lære at stå på hænder, lave flotte vejrmøller samt at få luftfornemmelsen i trampolinen.

I sæsonen sættes fokus på følgende:
- Lave samlet afsæt i trampolinen
- Selvstændig vejrmølle med strakte ben
- Selv svinge op på hænder
- Forlæns / baglæns kolbøtte
- Salto med modtagning
1 lektion beregnes som 45 minutter, men det kan afvige lidt på de enkelte hold afhængigt af deltagerne.
Dette hold er 1½ lektion
Pris for perioden september-december er 1.125 kr. Systemet opkræver et forholdsmæssigt beløb efter periodestart.