7210 Prinsessedans

5-7 år (fødselsår 2012-2014)
Søndag
Katrinedals skole drengesalen
Prinsessedans foregår med dans til børnehits og MGP musik. Børnene lærer at bruge og koordinere deres krop samt at danse små sjove danse. På dette hold danser pigerne solo.
Dans øger koordination, kropskontrol og indlæringsevne. Udover dette giver dans også bedre hukommelse og øget livsglæde. Når man begynder at gå i skole, kan det betyde, at man klarer sig bedre i skolen og til eksamen, får nye venskaber, større bevægelsesfrihed og en selvsikkerhed på gulvet, når der spilles musik. Sidst men ikke mindst får du en generelt bedre selvtillid.
Lektion
1 lektion beregnes som 45 minutter, men det kan afvige lidt på de enkelte hold afhængigt af deltagerne.
Dette hold er 1 lektion om ugen.
Ratebetaling
Man betaler i rater på dette hold. Den første rate (periode) koster 750 kr. Rate nr. 2 (periode nr. 2) forfalder i januar og er også på 750 kr.
Hvis man starter midt i en periode, så vil prisen for den pågældende periode være nedsat.
Resten af året
Man er automatisk sikret plads på holdet indtil slutningen af maj 2020, for der vil blive sendt opkrævning ud, når kontingentperioden er ved at være overstået.

Kontingentstøtte
Instruktør
Freja

Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS (Nets). De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre.