7411 Spring Begynder

5-7 år (fødselsår 2012-2014)
Søndag
Rødkilde Redskabssal
Synes du springgymnastik lyder sjovt?
På dette hold arbejdes der med gymnastikken grundelementer, vi sætter fokus på de basale spring og skal dermed lære at stå på hænder, lave flotte vejrmøller samt at få luftfornemmelsen i trampolinen.

I sæsonen sættes fokus på følgende:
- Lave samlet afsæt i trampolinen
- Selvstændig vejrmølle med strakte ben
- Selv svinge op på hænder
- Forlæns / baglæns kolbøtte
- Salto med modtagning
Lektion
1 lektion beregnes som 45 minutter, men det kan afvige lidt på de enkelte hold afhængigt af deltagerne.
Dette hold er 1 lektion om ugen.
Ratebetaling
Man betaler i rater på dette hold. Den første rate (periode) koster 750 kr. Rate nr. 2 (periode nr. 2) forfalder i januar og er også på 750 kr.
Hvis man starter midt i en periode, så vil prisen for den pågældende periode være nedsat.

Resten af året
Man er automatisk sikret plads på holdet indtil slutningen af maj 2020, for der vil blive sendt opkrævning ud, når kontingentperioden er ved at være overstået.

Kontingentstøtte
Frederikke, Benjamin og Laura

Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS (Nets). De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre.