2617 Løbetræning

Tirsdag
Rødkilde skole
Bliv en bedre løber på dette hold.
Løbeholdet træner udendørs, og holdet tilpasses den enkelte.

Der vil blive fokuseret på:
- Opvarmningsteknikker
- Forskellige løbestile
- Motivation og løberens udfordringer
- Variation i løbetræningen

Vi starter med at varme op, når børnene er kommet i gang inde i salene, så dette hold er velegnet for forældre eller ældre søskende, der følger et andet barn til træning.
Lektion
1 lektion beregnes som 45 minutter, men det kan afvige lidt på de enkelte hold afhængigt af deltagerne.
Dette hold er 1 lektion om ugen.

Ratebetaling
Man betaler i rater på dette hold. Den første rate (periode) koster 100 kr. Rate nr. 2 (periode nr. 2) forfalder i januar og er også på 100 kr.
Hvis man starter midt i en periode, så vil prisen for den pågældende periode være nedsat.

Resten af året
Man er automatisk sikret plads på holdet indtil slutningen af maj 2020, for der vil blive sendt opkrævning ud, når kontingentperioden er ved at være overstået.

Kontingentstøtte
Instruktør
Andreas

Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS (Nets). De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre.